فرهنگ جامع دامپزشکی مصباح

قابل توجه متقاضیان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در حوزه دامپزشکی

خرید از طریق وبسایت مرکز و شماره های زیر همیشه با تخفیف ویژه همراه است.

توجه مهم:

۱- برای ترم اولی های دانشگاههای سراسر کشور

و

۲- هر ساله برای همه متقاضیان عزیز از تاریخ ۱۴ مهر (روز ملی دامپزشکی) لغایت ۱۶ آذر (روز دانشجو)

خرید از طریق سایت و شماره های زیر همواره با تخفیف ۲۰% همراه است.

قیمت :  ۳۵۰ دلار / ۲۵۰ یورو / برای داخل کشور یک میلیون و سیصد هزار تومان

با احتساب تخفیف : ۱۰۴۰۰۰۰ تومان

برای تهیه این “اثر نفیس و صادراتی” می توانید مستقیماً با شماره های مرکز تماس بگیرید:

۰۹۳۵۱۰۶۳۷۹۵

۰۹۳۵۹۵۹۷۶۶۱

۰۹۳۵۹۵۹۷۶۶۲

۰۹۲۱۵۷۸۸۲۴۶



a (9)

این کتاب که در اکثر کتابخانه های عمومی و دانشگاهی سراسر کشور وجود دارد، نخستین و تنها فرهنگ جامع انگلیسی به فارسی در حوزه دامپزشکی در ایران بوده و مشتمل بر حدوداً ۱۰۰۰۰۰ لغت و اصطلاح تخصصی دامپزشکی برگرفته از ۱۳۰ رفرنس معتبر بین المللی می باشد که تمامی شاخه های مرتبط با این رشته وسیع دانشگاهی اعم از آناتومی، بافت شناسی، میکروبیولوژی، پاتولوژی، فارماکولوژی، بیماریهای داخلی دامهای کوچک، بزرگ، طیور، آبزیان، داروها بر اساس اسامی ژنریک نه تجاری، علل و علائم بیماریها، زئونوزها، اختصارات، آزمایشهای تشخیص بالینی، مسمومیتهای دام، جداول اختصاصی، پیشوندها و پسوندها، فرمولهای دندانی و دهها مورد دیگر را شامل میشود. در این کتاب که در ۲۴مین دوره مسابقه کتاب فصل و نیز در ۳۱مین دوره کتاب سال شایسته تقدیر شناخته و به عنوان کتاب سال ایران در این رشته معرفی گشته سعی شده تا نحوه زندگی و نام علمی و بومی حیوانات اقلیمهای مختلف ایران نیز گنجانده شود.

این اثر دارای گواهینامه ثبت ملی به شماره ۲۹۸۹ مندرج در روزنامه رسمی کشور است و حاصل تقریباً ۱۰ سال تحقیق و پژوهش جمعی از اساتید دانشکده های پزشکی و دامپزشکی سراسر کشور میباشد. داشتن این کتاب به تمامی دانشجویان فارسی زبان، اساتید و دامپزشکان، کلینیسین ها، کارشناسان علوم آزمایشگاهی، محققین، مترجمین و … توصیه میشود.

لازم به ذکر است به دلیل استقبال چشمگیر مخاطبان، تیراژ چاپ اول این اثر در مدت زمان کوتاهی پایان یافته و علیرغم تمایل مرکز بر عدم چاپ مجدد به دنبال درخواستهای واصله تصمیم بر تجدید چاپ آن در سال ۱۳۹۵ گرفته شده است.

قابل توجه دوستانی که کتاب “فرهنگ جامع دامپزشکی مصباح” را در اختیار دارند:
هرچند ابتدای کتاب پانزده صفحه راهنمای جامع و کامل دارد، با این حال باتوجه به پرسشهای متعددی که دوستان از بخش پشتیبانی مرکز میپرسند، لازم دانستیم نکته ای اولیه ولی کاربردی و مفید در رابطه با یافتن لغات مورد نظر از میان صد هزار مدخلی که در داخل کتاب گنجانده شده به استحضار همه عزیزان برسانیم.
باید توجه داشته باشیم که در زمان جستجوی یک لغت در یک فرهنگ لغات جامع پس از باز نمودن حرف مربوطه، به دو لغت بالای صفحه در قسمت راست و چپ نگاه کنیم. سپس سه حرف اول لغت مورد نظر را مد نظر قرار دهیم. اگر سه حرف اول لغت مورد جستجو در بازه دو لغت بالایی صفحه قرار داشت، حتما لغتی که دنبال آن میگردیم در این دو صفحه قرار دارد. بدینترتیب ظرف خیلی کمتر از یک دقیقه لغت مورد نظر و تمامی مشتقات آنرا براحتی خواهیم یافت. امیدواریم از این به بعد با مراجعه به کتب مرجع نظیر فرهنگ جامع دامپزشکی مصباح سریعتر از پیش لغات مورد نظر خود را یافته و مطالب مرتبط با آن را بیابیم.

قیمت پشت جلد چاپ اول :  ۳۵۰ دلار / ۲۵۰ یورو

————————————————————————————————-

زمان انتشار چاپ دوم: آخر تابستان ۱۳۹۵

وضعیت تیراژ : همه تیراژ بصورت پیش فروش، ثبت نام و عرضه شد.

طرح پیش فروش چاپ دوم با موفقیت به پایان رسید و پیش فروش ها سر موعد به پیش خریدکنندگان محترم تحویل داده شد.