از گوشه و کنار سی و چهارمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران

“از گوشه و کنار سی و چهارمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران”

آیین کتاب سال در روز سه شنبه مورخه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ با حضور ریاست محترم جمهوری و جمعی از مسؤولان کشوری در تالار وحدت تهران در حالی برگزار شد که در میان خیل عظیمی از صاحبان قلم و اندیشه از رشته های مختلف علمی و ادبی، حضور آقای دکتر غلامرضا مصباح – مؤلف فرهنگ جامع دامپزشکی مصباح، که در دوره سی و یکم، کتاب سال حوزه دامپزشکی معرفی شده بود – از رشته دامپزشکی، لنز دوربین های شبکه خبر را که بطور زنده مراسم را پوشش می دادند، به خود جلب کرده بود.

 

وقتی در پایان مراسم، نظر ایشان را راجع به مراسم سی و چهارم جویا شدیم، اظهار داشتند:

“از اینکه امسال کتاب استاد گرانقدرم جناب آقای دکتر سید احمد فاطمی تحت عنوان دارونامه جامع دامپزشکی شایسته تقدیر شناخته شد، بسیار خوشحالم و تبریک صمیمانه خود را محضر مبارک ایشان و جامعه دامپزشکی کشور اعلام می دارم.

کتابی که استاد ترجمه نموده اند، رفرانسی معتبر در شاخه فارماکولوژی در دنیا بوده و قطعاً ترجمه آن که به قلم استاد نگارش شده است، رفرانسی واحد در تمام دانشکده های دامپزشکی سراسر کشور می تواند باشد.

از همینرو این کتاب جامع و ارزشمند را به تمامی مرتبطین رشته دامپزشکی توصیه می کنم.”

 

وقتی از ایشان پرسیدیم، کار جدید و ارزشمند دیگری در دست تألیف دارید یا خیر؟ پاسخ اینچنین گفتند:

“کار کوچک دیگری در دست نگارش دارم که اتمام آن به امید خدا و به شرط حیات چندین سال دیگر به طول خواهد انجامید، ولی اجازه بدهید طبق معمول پس از حصول نتیجه در مورد آن صحبت کنیم.”

 

در آخر گفتگوی مختصر با بزرگوار، برایشان آرزوی توفیق کردیم و انتظار خبرهای خوش جدیدی از سوی ایشان داریم.

 

خوشایندترین خبر برای مخاطبان این مرکز هم این است که کتاب “دارونامه جامع دامپزشکی” در ۱۶۱۶ صفحه در قالب یک جلد و به قیمت ۲۳۰۰۰ تومان عرضه شده است.

موجودی این کتاب برای فروش از طریق این مرکز، بسیار محدود بوده و ظرف مدت کوتاهی از زمان اعلام برای عرضه، تمام شده است. ولی چنانچه تعداد متقاضیان جدید به پانصد نفر برسد، پس از نام نویسی از طریق تلگرام تا تاریخ پنجم اسفند ماه، سعی می کنیم تا قبل از عید، کتاب ها را به عزیزان تحویل دهیم.

متقاضیان میتوانند جهت نام نویسی مشخصات خود را بصورت خصوصی به شماره ۰۹۳۵۹۵۹۷۶۶۲ برای ما تلگرام نمایند.

 

“این شرایط تنها در حالتی اجرایی خواهد شد که تعداد نام نویسی کنندگان به پانصد نفر برسد.”

 

روابط عمومی مرکز فرهنگی-دامپزشکی مصباح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.